Mogelijk stelt u tijdens of na de keuring een probleem vast. Wat kunt u doen?
1. De stationsverantwoordelijke aanspreken
De toestand van uw wagen wordt vastgesteld op het moment van de keuring. Opmerkingen maakt u dus bij voorkeur op het moment dat uw wagen zich nog in het keuringsstation bevindt.
Voor technische informatie kunt u terecht bij de inspecteur. Voor andere informatie gaat u naar het loket.
Indien u bijzondere vragen hebt, tijdens of na de keuring, twijfel dan niet : spreek de stationsverantwoordelijke aan!
2. De directie contacteren
Indien u de stationsverantwoordelijke hebt gesproken en uw probleem niet is opgelost, dan kunt u zich tot de directie wenden.
3. De Vlaamse Overheid contacteren
Het Departement Mobiliteit en Openbare Werken kunt u contacteren via deze website.
Voor een aanvraag tot terugbetaling van kosten na een laattijdige keuring vindt u hieronder het formulier:
Formulier geschillen Autokeuring
Wij hebben onderstaande gegevens nodig voor de registratie en opvolging van uw probleem: